υπεραριθμία: Κρίση και τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών

Κρίση και τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών
(Π.∆. 50/96 και 100/97)

Υπεραριθμίες εκπαιδευτικών είναι δυνατόν να προκύψουν από ίδρυση, κατάργηση, υποβιβασμό,διαίρεση ή συγχώνευση σχολείων ή άλλη αιτία.

Σε περίπτωση συγχώνευσης σχολικών μονάδων για τη διαπίστωση υπεραριθμίας κρίνονται όλοι οι εκπαιδευτικοί των σχολείων που συγχωνεύονται.

Αν διαπιστωθεί υπεραριθμία εκπαιδευτικών σε σχολικές μονάδες, αυτή ρυθμίζεται με την παρακάτω διαδικασία:

♦ Καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας που ανήκουν οργανικά στο σχολείο όπου διαπιστώθηκε η υπεραριθμία να δηλώσουν, εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών, αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι.

Στη συνέχεια το Π.Υ.Σ.Π.Ε. σε συνεδρίασή του χαρακτηρίζει ονομαστικά τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς, κατά σχολική μονάδα, λαμβάνοντας υπόψη τα εξής:
  • Από όσους εκπαιδευτικούς επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι αυτοί που
    συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης  σύμφωνα με το άρθρο 16 του Π.∆τος 50/96.
  • Από όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι στη σχολική μονάδα. Οι εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν στη σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος, εκτός των εκπαιδευτικών που τοποθετήθηκαν ως υπεράριθμοι, θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης, υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται οι εκπαιδευτικοί που συγκεντρώνουν το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης .
  • Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι, σύμφωνα με τα παραπάνω, καλούνται από το Π.Υ.Σ.Π.Ε. να υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, στις οποίες υπάρχουν οργανικά κενά, εντός δέκα (10) ημερών.Η τοποθέτηση των υπεράριθμων εκπαιδευτικών γίνεται ως εξής:
  • Όταν η υπεραριθμία σε ένα σχολείο οφείλεται σε ίδρυση αντίστοιχου νέου σχολείου στην σχολική περιφέρειά του και στο οποίο μετακινούνται μαθητές του αρχικού σχολείου, οι υπεράριθμοι τοποθετούνται, εφόσον το επιθυμούν κατά απόλυτη προτεραιότητα στο νέο σχολείο. Η τοποθέτηση γίνεται με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης.
  • Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να τοποθετηθούν σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας όπου ανήκει το σχολείο στο οποίο κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, τοποθετούνται κατά απόλυτη προτεραιότητα, συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους, με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης και τις δηλώσεις προτίμησής τους σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας και όπου αυτό δεν είναι δυνατό, σε κενές θέσεις όμορης ομάδας σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης.
  • Όσοι εκπαιδευτικοί δεν επιθυμούν ή δεν κατέστη δυνατό να τοποθετηθούν σύμφωνα με τη διαδικασία των παραπάνω περιπτώσεων, τοποθετούνται σε κενές θέσεις σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης, συγκρινόμενοι με όλους τους εκπαιδευτικούς που ζητούν μετάθεση ή τοποθέτηση.
  • Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι μετά τις παραπάνω ρυθμίσεις, παραμένουν στο σχολείο όπου κρίθηκαν ως υπεράριθμοι και διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για τη συμπλήρωση του ωραρίου τους. Η διάθεση αυτών γίνεται με τη σειρά προτίμησης και το σύνολο των μονάδων μετάθεσής τους.
    :
    Οι εκπαιδευτικοί των παραπάνω περιπτώσεων μπορούν εφόσον το επιθυμούν να μετατεθούν κατά προτεραιότητα το ίδιο ή τα επόμενα σχολικά έτη στο σχολείο που κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, αν σε αυτό δημιουργηθούν κενές θέσεις.

38 σκέψεις σχετικά με το “υπεραριθμία: Κρίση και τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών

Add yours

  1. ΠΕ 04 ΦΥΣΙΚΟΣ με τοποθετηση σε οργανικη σε γυμνασιο το 2003. ΠΕ 04 ΒΙΟΛΟΓΟΣ με τοποθετηση σε νεοιδρυθεισα οργανικη το 2008 στο ιδιο γυμνασιο. Ποιος κρινεται υπεραριθμος?

  2. Με χαρακτηρίζουν υπεράριθμο με 30 χρόνια υπηρεσίας έχοντας οργανική θέση τη στιγμή που έχει τοποθετηθεί μετά απο μένα στο σχολείο πολύτεκνος με 2 χρόνια υπηρεσίας. ΕΡΩΤΗΣΗ 1) Χαρακτηρίζομαι εγώ υπέραριθμος ή ο πολύτεκνος; Αν υπάρχει συγκεκριμένη διάταξη, παρακαλώ να μου την πείτε.
    2) Υπάρχει όντως η προθεσμία των 10 ημερών για να δηλώσω νέα τοποθέτηση;

  3. ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΑΛ:
    Μετά την κατανομή μαθηματων 1ης αναθεσης, στους αρχαιοτερους εκπαιδευτικούς περισευουν 16 ώρες 1ης αναθεσης, απο αυτες δικαιουμαι τις 8 λογω ειδικοτητας και αρχαιότητας ο επομενος απο εμενα συναδελφος ισχυριζεται οτι πρεπει να γινει ανακατανομη των ωρων ωστε παρακαμπτοντας ουσιαστικα εμενα, θα εδραιωνει την οργανικη του θεση με 12 ωρες.
    Αναρωτιεμαι λοιπον μονο οι 1ες αναθεσεις ισχυουν; Η αρχαιότητα παει περιπατο;
    Παρακαλω αν γνωριζετε καποια διαταξη κοινωποιηστε την μου ..Ευχαριστω

  4. Τι εννοείται συναδέλφισα; Είστε στην ίδια κατηγορία με τον επόμενο συνάδελφο; να γίνεται πιο σαφής!

  5. Συνάδελφε, εγω ειμαι ΠΕ18.07, η επομενη ΠΕ14.06. Περιληπτικα σου αναφερω:Στο σχολειο μου στον τομεα υγειας προνοιας αντιστοιχουν 68 ωρες Α΄αναθεσης. Κατανεμηθηκαν οι 52 ωρες στους αρχαιοτερους (3 με πληρες ωραριο) και περισσευουν 16 ωρες Α΄αναθεσης. Σε αρχαιοτητα ακολουθω εγω ΠΕ18.07 που δικαιουμαι απο αυτες 8 ωρες Α΄αναθεσης και η επομενη απο εμενα σε αρχαιοτητα ΠΕ14.06 τις υπολοιπες 8 ωρες Α΄αναθεσης. Το ΠΥΣΔΕ στη τελευταια του συνεδρίαση, επι της ουσιας, δινει οργανικο κενο στην ΠΕ14.06 (παιρνοντας 4 ωρες απο μενα)
    ενω θαπρεπε να μας αφησει και τις 2 υπεραριθμες, οποτε εγω με το ΠΔ50/96 και ΠΔ100/97 θα καλυπτα ωραριο, με Β΄αναθεσεις. (Περιμενω αντιγραφα των πρακτικων της συνεδριασης)

  6. Συνεχίζω να μην καταλαβαίνω, γιατί παίρνει η επόμενη συνάδελφος σου 4 ώρες από εσένα και δεν παίρνεις εσύ αυτές τις ώρες, που είσαι και η αρχαιότερη;

    1. Συναδελφε, αυτες οι 4 ωρες ειναι Α΄ αναθεσης ΜΟΝΟ!! για τους ΠΕ14 Φαρμακοποιούς(δεν εχουμε στο σχολειο) και Β΄ αναθεσης για τους υπολοιπους ΠΕ14 π.χ. γιατρο και νοσηλευτες. Αρα εγω δεν τις δικαιουμαι καθολου ΟΜΩΣ, η θεμελιωση οργανικου κενου γίνεται με Α΄ αναθεσεις . Η συναδελφος λοιπον με ενα παραλανητικο σημειωμα (το οποιο εχω στα χερια μου) προς το ΠΥΣΔΕ , τις παρουσιαζει ως ωρες Α΄αναθεσης. Σημειωτεον η εν λογω συν/λφος ειναι αποσπασμενη σ΄ αυτη τη Δ/νση.(…..;;;;;)

  7. κ. Πάφου, προσπαθώ να βοηθήσω, αλλά και να καταλάβω.
    Λέτε ότι το ΠΥΣΔΕ παίρνει 4 ώρες από εσάς και στη συνέχεια λέτε ότι αυτές τις 4 ώρες δεν τις δικαιούστε.
    Ακόμη, όταν πρωτοϋποβάλατε το ερώτημα αναφέρετε ότι περισσεύουν 16 ώρες πρώτης ανάθεσης, από τις οποίες τελικά δικαιούστε τις 8 που τελικά έγιναν 4.
    Επίσης, πότε έγινε η κατανομή αυτή των ωρών και από ποιόν;
    Θα πρέπει να γίνετε λίγο πιο σαφής για να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε.
    Επίσης, για να μας βοηθήσετε και εσείς, πείτε μας σας παρακαλώ ποιό είναι αυτό το ΠΥΣΔΕ που δέχεται σημειώματα χωρίς να εξετάζει την ακρίβειά τους και που αφήνει έγγραφα να διαρρέουν προς τα έξω, για να ξέρουμε να αποφύγουμε να δηλώσουμε την περιοχή μετάθεσης.

  8. Αγαπητη Ευη, ειπα οτι απομενουν 16 ωρες α΄αναθεσης και απο αυτες δικαιουμαι ως αρχαιοτερη τις 8.
    Οι 4(ανεξαρτητες απο τις 16 ωρες) ειναι ωρες β αναθεσης για ολους μας και η επομενη συναδελφος με ενα παραπλανητικο σημειωμα τις παρουσιασε ως ωρες α αναθεσης, πιστευω λοιπον οτι το ΠΥΣΔΕ αρκεστηκε σ αυτο το σημειωμα χωρις να ερευνησει την περιπτωση ή ηθελε να «διευκολύνει» τη συναδελφο η οποια για 4 χρονια ειναι αποσπασμενη στην εν λογω Δ/νση. Αρα η η κατανομη εγινε απο το ΠΥΣΔΕ.
    Στην ακροαση που ειχα ζητησει, μου ειπαν , «οι 3 αρχαιοτεροι παιρνουν πληρες ωραριο, απομενουν 16 ωρες α αναθεσης απο αυτες εσεις μπορειτε να παρετε μονο τις 8 συμφωνα με τη νομοθεσια αρα παμε στον επομενο.»
    Οταν τους ειπα οτι με παρακαμπτουν μου ειπαν οτι οι αναθεσεις γινονται κατα ιδιο κλαδο και ειδικοτητα και οτι στην απαντηση τους θα μου δώσουν την εγκυκλιο. Βεβαια στην απαντηση του ΠΥΣΔΕ δεν υπηρξε καμια σχετικη εγκυκλιος

    Δυστυχως διαπιστωνω τωρα, οτι η ευγενεια δεν μετραει για να δικαιωθει καποιος πρεπει να τους κανει ανω κατω.
    Εκανα δευτερη ενσταση και περιμενω απαντηση.

    1. κ. Πάφου, εκτός από τα προεδρικά διατάγματα για τις υπεραριθμίες που αναφέρετε, υπάρχει και η διευκρινιστική εγκύκλιος Δ2/64061/6.9.01 με θέμα «Παρέχονται διευκρινίσεις για τις υπεραριθμίες και τις προτεραιότητες τοποθέτησης των εκπαιδευτικών», όπου αναφέρεται το εξής » …Πριν από οποιαδήποτε ενέργεια θα πρέπει να αξιολογούνται από τα συμβούλια τα στοιχεία για τους εκπαιδευτικούς της ίδιας ειδικότητας ή κλάδου κάθε σχολικής μονάδας στην οποία προκύπτουν υπεραριθμίες……….και οι σκοποί που άπτονται του δημοσίου συμφέροντος να εξυπηρετούνται από τις διατάξεις της παρ. 6 του προαναφερόμενου άρθρου……». Με βάση τα παραπάνω θεωρώ ότι σωστά σας απάντησε το ΠΥΣΔΕ, αφού εσείς όπως δηλώσατε έχει μόνο 8 ώρες α’ανάθεσης, άρα είσαστε υπεράριθμη. Επομένως οι 16 ώρες που έχετε αναφέρει αφού είναι α’ ανάθεσης στην ΠΕ14 (06) μετράνε για αυτή, σαν να μην υπήρχατε εσείς, άρα σωστά δεν κρίθηκε ως υπεράριθμη. Ο χαρακτηρισμός της υπεραριθμίας γίνεται για την ίδια ειδικότητα ή κλάδο, η παλαιότητα έχει να κάνει μόνο σε περίπτωση ίδιας ειδικότητας, κάτι που δεν ισχύει στην περίπτωσή σας. Επίσης με βάση την αναφερόμενη εγκύλιο…..είναι θέμα «δημοσίου συμφέροντος» να μην βγουν 2 υπεράριθμοι αλλά ένας αφού υπάρχει αυτή η δυνατότητα, αυτός που καλύπτει 11 ώρες με μαθήματα α’ ανάθεσης. Επίσης μπορείτε να μου πείτε γιατί δεν είχατε χαρακτηριστεί τα προηγούμενα χρόνια υπεράριθμη; Μήπως άλλαξε κάτι φέτος που δεν το ξέρω και ανατρέπονται τα παραπάνω;

  9. Αγαπητη Ευη, νομιζω οτι δεν εγινα κατανοητη. Οι 8 ωρες απο τις 16 ειναι β αναθεσης για την επομενη συναδελφο. Μπορει να γινουν 12 μονο αν το ΠΥΣΔΕ ΚΑΝΕΙ ΑΝΑΘΕΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ και υποχρεωσει τον αρχαιοτερο συναδερφο να παρει τις δικες μου 4 ωρες α΄ αναθεσης, τοτε και μονο τοτε μπορει να στοιχειοθετησει οργανικη θεση η επομενη συναδελφος με ανακατανομη ωρων.
    Τα προηγουμενα χρονια δεν ημουν υπεραριθμη διοτι συμπληρωνα το ωραριο μου και με β αναθεσεις ως η αρχαιοτερη. Φετος η κα συν/ος εκανε ανω κατω το ΠΥΣΔΕ και με εβγαλε και μενα υπεραριθμη, μεχρι εδω ας πουμε δικαια……. στη συνεχεια εκανε ενσταση παρουσιαζοντας παραπλανητικο σημειωμα με τις α αναθεσεις του τομεα δηλ. 72 αντι 68 ωρες που πραγματικα υπαρχουν. Αυτο ειναι που δεν δεχομαι, την παραπλανηση. Και δευτερον αν μεινουμε και οι 2 υπερ/θμες εγω καλυπτω αυτοδικαια ωραριο.

    1. Κυρία Πάφου δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι προηγούμενοι συνάδερφοι δεν μπορούν να αντιληφθούν το δίκιο σας, ήσαστε ξεκάθαρη 8 ώρες πρώτης ανάθεσης για σας 8 και για τη νεώτερη συνάδερφο, ασφαλώς λοιπόν εσείς τις δικαιούστε. Προσέξτε γιατί στα ΠΥΣΔΕ δυστυχώς, παίζονται συμφέροντα και γίνονται πολλές «εξυπηρετήσεις». Το βίωσα προσωπικά πριν δυο χρόνια. Αν δεν ξεμπερδέψετε που το απεύχομαι στις αρχές του επόμενου μήνα που θα επιστρέψω θα σας δώσω λεπτομερή στοιχεία

    2. Κυρια Παφου επεστρεψα σημερα εκτακτως, αν δεν εχετε ξεμπερδεψει με το προβλημα σας παρακαλω στειλτε μου ενα μηνυμα στη διευθυνση » g.papas60@yahoo.gr » για να σας δωσω τα στοιχεια που σας υποσχεθηκα. Με συναδελφικους χαιρετισμους ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΣ

    1. @ καρα λευτέρη
      Αν και δεν είμαι σίγουρος για το τι ακριβώς ρωτάς…
      Συνήθως επιλέγει – κατά προτεραιότητα – από σχολεία της «ίδιας ομάδας» με το υπο αναστολή σχολείο. Αυτή η ομάδα περιλαμβάνει σχολεία κοντινά στο υπό αναστολή. Αν θέλει να τοποθετηθεί σε σχολείο ‘εξω από την «ομάδα» μπαίνει στη σειρά με τους υπόλοιπους…

    1. H ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΠΕ1810 ΝΟΣ/ΚΗΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕ1811 ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ.Η ΠΕ1811 ΕΧΕΙ Ά΄ΑΝΑΘΕΣΗ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΔΙΩΡΟ ΜΑΘΗΜΑ ,ΠΩΣ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ ΩΡΑΡΙΟ ΟΤΑΝ ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΟΡΓΑΝΙΚΗΣ ΠΕ1810 ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΑ ΠΡΩΤΗΣ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥΣ, ΠΟΥ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ Β ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΗΣ ΠΕ1811

  10. Ο αρχαιοτερος συμπληρωνει το ωραριο του και με Β αναθεσεις. Αν δεν τα βρουν οι ειδικοτητες το προβλημα μεταφερεται στο Δ/ντη και ισως και στο συλλογο. Ειναι λυπηρο παντως γιατι σ ολα τα σχολεια οι νοσηλευτες συμπεριφερονται ως «καφροι». Για παραδειγμα στο δικο μας σχολειο μαλιοτραβηχθηκαν κυριολεκτικα και τωρα τρεχουν μυνησεις. Δεν σκεφτονται οτι στο εξης θαχουμε ολοι προβλημα και να χαμηλωσουν τους τονους….

    1. Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΣΤΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ ΜΕ Β ΑΝΑΘΕΣΗ, ΑΛΛΑ Ο ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ Κ Ο ΑΡΧΑΙΟΤΕΡΟΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΙΣ Β. ΕΡΩΤΗΣΗ?ΑΝ Η ΠΕ1811 ΔΕΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙ ΩΡΑΡΙΟ Κ ΜΕ ΤΙΣ Β ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΑΛΛΑ Κ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΕ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΕ1810 ΔΕΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙ ΜΕ ΤΙΣ Α ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ, ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ? Η ΠΕ1811 ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΟ ΔΙΩΡΟ ΤΗΣ Α ΑΝΑΘΕΣΗΣ Κ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΑΠΟ ΤΗΝ Β ΑΝΑΘΕΣΗ? Κ ΑΝ ΝΑΙ, ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙ ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΤΗΣ ΜΕ Β ΑΝΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΟΡΓΑΝΙΚΟΣ ΠΕ1810 ΠΟΥ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Α ΑΝΑΘΕΣΗΣ?ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΤΟΥ?

  11. ΟΜΟΛΟΓΩ ΟΤΙ ΜΠΕΡΔΕΥΤΙΚΑ, ΟΜΩΣ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΦΕΥΓΕΙ Ο ΝΕΩΤΕΡΟΣ ΣΕ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ, ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΣΟΥ.

      1. ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΟΙ ΔΙΟΡΙΣΤΕΟΙ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΜΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΠΟΥ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΩΝΤΑΙ ΣΤΑ ΜΟΡΙΑ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ?

  12. ειμαι ΠΕ11 και εχω οργανικη σε δημοτικο που δεν εχει κτιστει ακομα.κριθηκα υπεραριθμος και τοποθετηθηκα σε δημοτικο μαζι με αλλη συναδελφο που ηταν στη διαθεση. το δικο μου ωραριο 21 ωρες και το δικο της 24. οι ωρες της φυσικης αγωγης του σχολειου είναι 28 στην πρωινη βαρδια και 16 στο ολοημερο. ο διευθυντης μας ζηταει να παρουμε ωρες στο ολοημερο (απο 8 ο καθενας).ειμαστε υποχρεωμενοι να το δεχθουμε και αν ναι είμαστε και οι δυο στην ιδια μοιρα;

    1. #και εχω οργανικη σε δημοτικο που δεν εχει κτιστει ακομα#
      σε ποιά περιοχή;

      1.Είστε υποχρεωμένοι να κάνετε τις ώρες σας.
      2. Μπορεί να σας δοθούν ώρες στο ολοήμερο αλλά μέσα στο 6ωρο….δηλ. αν πάτε ολοήμερο στο πρωινό θα αρχίζετε μετά τις 10…δηλ το πρώτο 2ωρο δε θα κάνετε μάθημα…αν μάλιστα έχετε τελευταία ώρα στο ολοήμερο [που λήγει 16:15] αναλαμβάνετε το πρωί μετά την 3η ώρα.
      3… για το αν είστε στην ίδια μοίρα….. Στην πρωτοβάθμια δεν υπάρχει πρόβλεψη ή νομοθετική ρύθμιση ανάλογη της ανάθεσης….
      Στα περισσότερα σχολεία [εθιμικά] υπερισχύει η αρχαιότητα … και αυτό ποικίλει..χωρίς αυτό να είναι κάπου γραμμένο…

      αλλά ρυθμισμένο νομοθετικά δεν υπάρχει κάτι. Οπότε ή θα συνεργαστείτε με την συνάδελφο ή θα αποφασίσει τελικά ο διευθυντής στο τέλος.

  13. Γεια σας,
    Ειμαι βιολογος και τοποθετήθηκα οργανικά ως Βιολογός to 2010 σε Γυμνάσιο. Οι πιο παλιοί συνάδελφοι, εικότητες Φυσικόι(2) Χημικοί (1) και Γεωλόγοι (1), συμπλήρωσαν το ωράριο τους παίρνοντας ώρες Βιολογίας και έγώ απο 18 ώρες βιολογίας στο γυμνάσιο έμεινα με 6. Τώρα με ενημέρωσαν ότι θα με χαρακτηρίσουν υπεράριθμοι επειδή είμαι η τελευταίa τοποθετηθείσα.
    Θέλω να ρωτήσω αν μπορούν και αν είναι λογικό σε ένα κεντρικό γυμνάσιο το μάθημα υης βιολογίας να διδάσκεται απο άλλες ειδικότητες;

  14. Μπορεί κάποιος να μου πει που μπορώ να βρώ τη πλήρη και ισχύουσα νομοθεσία που αφορά τις υπεραριθμίες στη δευτεροβάθμια; Ευχαριστώ!

  15. παρακαλω πολυ….Μπορει καποιος ναμου πει αν η οργανικη των ΠΕ μετρα εναντι ΤΕ στην αναθεση εργαστηριακων μαθηματων ,και μπορουν να γινει αναθεση εργαστηρ.μαθηματων σε δυο ΠΕ αφου υπαρχει ΤΕ και εχει και αυτος Α αναθεση.και αφου δεν μπορει να παρει αναθεση μαθηματων θεωριας.Η αρχαοτητα ττου κλαδου ΠΕ μετρα μονο στον κλαδο τους η και στον κλαδο ΤΕ?

  16. εχω οργανικη σε σχολειο που δεν υπαρχει.Θέλω να χαρακτηριστω οργανικα υπεραριθμος.Γινεται να στηριχθει η αποψη μου στην «αλλη αιτια»;
    θυμιζω:
    «Υπεραριθμίες εκπαιδευτικών είναι δυνατόν να προκύψουν από ίδρυση, κατάργηση, υποβιβασμό,διαίρεση ή συγχώνευση σχολείων ή άλλη αιτία».

  17. καλημέρα σας,

    Έχω πάρει οργανική με βελτίωση θέσης 15 περίπου μέρες αργότερα από έναν άλλο συνάδελφο της ίδιας ειδικότητας, ο οποίος πήρε οργανική επειδή είχε κριθεί ως υπεράριθμος και προηγήθηκε στις τοποθετήσεις. Εγώ έχω περισσότερα μόρια από αυτόν.
    Σε περίπτωση που υπάρξει θέμα υπεραριθμίας, αν δεν θέλει κανείς από εμας να κριθεί υπεράριθμος, ποιος θα κριθεί αναγκαστικά;
    Ευχαριστώ!

    1. Παιδιά, μπορεί να το απαντήσει κάποιος αυτό; Είμαι ακριβώς η ίδια περίπτωση με τη συνάδελφο!
      Ακριβώς η ίδια περίπτωση. Ο νόμος δεν είναι ξεκάθαρος και αφήνει περιθώρια ερμηνειών και αδικιών.

  18. Ονομάζομαι Δημήτρης Δημητριάδης, ειδικότητα μουσικός ΠΕ16.01 και είχα οργανική στο Μουσικό Σχολείο Κομοτηνής. Αποσπάστηκα για 5 χρόνια στο εξωτερικό και φέτος επιστρέφω στην Κομοτηνή. Η οργανική χάνεται σε αυτή την περίπτωση, όμως είχα οργανική στο Μουσικό ως καθηγητής πιάνου. Πλέον βρίσκομαι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ, αλλά σε ολόκληρη τη Ροδόπη υπάρχει μόνο ένα Μουσικό Σχολείο. Υπάρχει περίπτωση να τοποθετηθώ κάπου αλλού στο νομό; Σχετικά με το να χαρακτηριστώ ή όχι ως υπεράριθμος, τί με συμφέρει καλύτερα; – δεδομένου ότι επιθυμώ να συνεχίσω στο Μουσικό Σχολείο..

  19. Καλημέρα.
    Ερώτηση: Συνάδελφος ΠΕ04.04 με οργανική καλύπτει 11 ώρες διδασκαλίας Α’ ανάθεσης. Στο ίδιο σχολείο υπάρχει και άλλη οργανική θέση ΠΕ04(με μεταγενέστερη τοποθέτηση του βιολόγου) στην οποία έχει τοποθετηθεί χημικός ΠΕ04.02. Ο βιολόγος προηγείται στη συμπλήρωση ωραρίου με χημεία που είναι μάθημα Β’ ανάθεσης;
    Σύμφωνα με όσα έχω διαβάσει νομίζω πως ναι, αλλά χρειάζομαι επιβεβαίωση και παραπομπή στη σχετική νομοθεσία. Ευχαριστώ πολύ

  20. Απο τους 2 καθηγητές Πληροφορικής στο Λύκειο, εγώ είμαι αρχαιότερος (και τρίτεκνος, αν αυτό έχει κάποια σημασία).Ο άλλος συνάδελφος όμως έχει αναλάβει υποδιευθυντής.Ποιός απο τους 2 μας κρίνεται υπεράριθμος ?

Αφήστε απάντηση στον/στην ΠΑΦΟΥ ΟΥΡΑΝΙΑ Ακύρωση απάντησης

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

ΠΑΝΩ ↑