Ο Τομέας Παιδείας της Δημοκρατικής Αριστεράς για την έναρξη της σχολικής χρονιάς

Ένα πολύ πολύ ενδιαφέρον κείμενο με τίτλο : Να εξασφαλιστούν τα αναγκαία κονδύλια και να καλυφθούν έγκαιρα τα όποια λειτουργικά κενά με την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών από τον Τομέα Παιδείας της Δημοκρατικής Αριστεράς.

Στην αρχή, όπως διαβάσατε κι εσείς ελπίζω, κάνει ένα κάλεσμα στην  ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να φανεί συνεπής στις δεσμέσεις.
Σωστό το βρίσκω αυτό.
Έτσι είναι, θυμίζει δεσμεύσεις και αφήνει[ίσως] να εννοηθεί ότι οι φύλακες γρηγορούν και παρακολουθούν και ίσως επέμβουν αν κάτι δεν πάει σύμφωνα με τις δεσμεύσεις…

Τη Λόλα απ’τη φωτιά ποιός θα τη σώσει;

Μετά κάνει μια αναφορά στις αυξημένες αιτήσεις συνταξιοδότησης και στα ενδεχόμενα προβλήματα που ίσως αυτές δημιουργήσουν.
Σωστό κι αυτό, αν και νομίζω ότι το θέμα το κάλυψε – έλυσε το υπουργείο.

Δήλωση της Υφυπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Εύης Χριστοφιλοπούλου, σχετικά με τις αιτήσεις συνταξιοδότησης των εκπαιδευτικών και  πολύ περισσότερο μετά την εγκύκλιο «το δικαίωμα ανάκλησης της αίτησης παραίτησης λόγω συνταξιοδότησης»  νομίζω ότι έχει λήξει το θέμα….

Αλλά ο Τομέας παιδείας της Δημοκρατικής Αριστεράς  δεν το αφήνει να περάσει έτσι…

Μετά από αυτό ομιλεί/γράφει για την ανάγκη τα μαθήματα να ξεκινήσουν κανονικά. Κάνει μια αναφορά στις κρίσιμες συνθήκες που αντιμετωπίζει η χώρα και η εκπαίδευση ..και προχωρά αφού ξορκίζει τον καταγγελτισμό και την καταστροφολογία σε ε 5(πέντε) επισημάνσεις.

Τί είναι  η κρίση τί είναι η χώρα και τί είναι η πατρίδα …
Εδώ έχω  να παρατηρήσω ότι το κείμενο είναι ασαφές και υπαινικτικό.
Δεν μας λέει ποιός κινδυνολογεί – καταστροφολογεί σαν την Κασσάνδρα [Κασσάνδρες λέει το κείμενο – σωστό κι αυτό, μια και μόνη Κασσάνδρα; ] και δεν μας αποκαλύπτει ποιός καταγγέλει στείρα. Αλλά θα το προσπεράσουμε γιατί το ζουμί το έχουν οι επισημάνσεις οι πέντε του Τομέα Παιδείας της Δημοκρατικής Αριστεράς κι όχι η γριά κότα…

Με έντονους χαρακτήρες οι επισημάνσεις του Τομέα Παιδείας της Δημοκρατικής Αριστεράς

• Το σχέδιο εξορθολογισμού της διάθεσης του εκπαιδευτικού δυναμικού που υποσχέθηκε το Υπουργείο Παιδείας πρέπει να ολοκληρωθεί άμεσα.

Σωστά. Κάποιος πρέπει να βάλει μια φωνή. Το σχέδιο εξορθολογισμού πρέπει με κάθε αντίτιμο να ολοκληρωθεί άμεσα.

• Οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί να επιστρέψουν στις οργανικές τους θέσεις.

A.Διαμαντοπούλου: Υπάρχουν σήμερα 18.000 εκπαιδευτικοί σε απόσπαση!

Δεν επέστρεψαν ακόμη οι αποσπασμένοι στις θέσεις τους;
Επίσης  εδώ ο Τομέας Παιδείας της Δημοκρατικής Αριστεράς ταυτίζεται σε ένα βαθμό με τις πρώιμες απόψεις περι αποσπασμεων του υπουργείου. Εγώ που είχα οργανική στον Κυπρίνο Έβρου και δούλευα με απόσπαση σε σχολεία των Δωδεκανήσων ήμουν μέσα στους 18 χιλιάδες που με έναν κρυφό αναστεναγμό αναφέρει η υπουργός μας. Ευτυχώς που επέστρεψα. Έχω εναρμονισθεί – συμμορφωθεί προς τας υποδείξεις.

• Να εφαρμοσθεί η ισχύουσα νομοθεσία σχετικά με το υποχρεωτικό ωράριο των εκπαιδευτικών και τις υπερωρίες.

Σωστό κι αυτό, πολύ σωστό  να μην διοριστούν νέοι εκπαιδευτικοί αλλά  να κάνουν υπερωρίες (και καλύτερα  απλήρωτες) οι υπάρχοντες.
Πολύ Δημοκρατικό αλλά και εναρμονισμένο με το ΔΝΤ …
Αλλά υπάρχουν στοιχεία – έχει πληροφορίες ο Τομέας Παιδείας της Δημοκρατικής Αριστεράς   ότι δεν εφαρμόζεται η νομοθεσία;

• Να μην επιτραπεί η λειτουργία τμημάτων κάτω των 25 μαθητών, εκτός των ειδικών περιπτώσεων που αφορούν σχολεία νησιωτικών, παραμεθόριων και απομακρυσμένων από τα αστικά κέντρα περιοχών.

εδώ οι συντάκτες του Τομέα Παιδείας της Δημοκρατικής Αριστεράς διδάσκουν δημοκρατία και μας δίνουν μια γερή δόση αριστεράς. Προσέξτε πως ξεκινά η πρόταση – επισήμανση: Να μην επιτραπεί… τσ τσ τσ
Ενώ ένας μη αριστερός και ίσως  όχι και τόσο δημοκράτης πως θα ξεκινούσε; Είναι βέβαιο αγαπητοί αναγνώστες ότι θα ξεκινούσε με ένα μεγαλοπρεπές Απαγορεύεται και θα συνέχιζε …να λειτουργήσουν τμήματα κάτω των 25 μαθητών,εκτός …κλπ κλπ…
Να τονιστεί θαρρώ ότι δεν μένει σε αυτή την άκρως δημοκρατική κι αριστερή αρχή. Αλλά υπολογίζοντας τα πάντα – ο/οι  συντάκτης/ες δεν αφήνει τίποτε στην τύχη – εξαιρεί από την επισήμανση ειδικές περιπτώσεις που αφορούν σχολεία νησιωτικών, παραμεθόριων και απομακρυσμένων από τα αστικά κέντρα περιοχών.
Πολύ σωστό κι αυτό. Αν και δυσκολέυτηκα να καταλάβω γιατί εξαιρούνται και γιατί θεωρούνται ειδικές περιπτώσεις.
Αλλά η πολυετής παραμονή μου σε νησιωτικές και παραμεθόριες και ίσως προβληματικές περιοχές το τέλος με βοήθησε και είδα το ορθόν της εξαίρεσης.
Τα μποφόρια είναι το πρόβλημα  και τίποτε άλλο, τα μποφόρια...
Σκέφτηκα δηλαδή την απόγνωση του Γυμνασίου στην Κάλυμνο που στη  Β τάξη(τυχαίο το παράδειγμα – φανταστικό)  έχει 18 μαθητές.  Άρα δεν μπορεί να συμπληρώσει το μαγικό αριθμό 25. Τι θα έκανε αν δεν ήταν σε νησιωτική περιοχή και δεν είχε αυτή την εξαίρεση; Θα έπρεπε να βρεί άλλους 8 τουλάχιστον μαθητές για να λειτουργήσει ειδάλως δεν θα του επιτρέπετο να λειτουργήσει η τάξη – τμήμα..Ευτυχώς που εξαιρούνται οι νησιωτικές περιοχές…Ευτυχώς
Για σκεφτείτε λίγο…Ο γυμνασιάρχης, σε απόγνωση σίγουρα, να τηλεφωνεί στο κοντινότερο Γυμνάσιο, αυτό της Αντιμάχειας[στη νήσο Κω – απέναντι] και αναζητά μαθητές Β τάξης.
Ο Γυμνασιάρχης στην Αντιμάχεια έχει γραμμένους στην Β τάξη 33 μαθητές.
– Σωθήκαμε! αναφωνεί ο της Καλύμνου
– Στείλε μου σε παρακαλώ τους 8 που περισσεύουν να κάνω κι εγώ ένα τμήμα Β τάξης.
– Πολύ θα ήθελα να σε εξυπηρετήσω αλλά εκτός του ότι είναι αντιπαιδαγωγικό να μην είναι σε ζεύγη οι μαθητές μου ζητάνε και 3 από το 1ο Γυμνάσιο Κω, να απαντά ο της Αντιμάχειας…

Το παρατράβηξα. Σταματώ εδώ.

• Να εξασφαλιστούν τα αναγκαία κονδύλια και να καλυφθούν έγκαιρα τα όποια λειτουργικά κενά με την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών.

Να βάλουμε όλοι μια φωνή. Ίσως και το χέρι στην τσέπη…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

ΠΑΝΩ ↑

Αρέσει σε %d bloggers: