ΞΑΝΑ !! Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΙΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΜΕΡΙΚΕΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ

Στη σχετική μας ανακοίνωση την Παρασκευή 8/4 είχαμε περιγράψει τη λογική του νέου πλαισίου μεταθέσεων που συνυπογράφουν η κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ/ΔΝΤ/ΕΕ μέσω του ΥΠΔΒΜΘ, αλλά και η συνδικαλιστική υποταγμένη γραφειοκρατία των ΠΑΣΚ/ΔΑΚΕ μέσω των αιρετών του ΚΥΣΠΕ. Φαίνεται πως η ανακοίνωσή μας ενόχλησε καθώς την ίδια μέρα ο σ.Παληγιάννης επικοινώνησε μαζί μας τηλεφωνικά και μας ενημέρωσε πως έχει διαφοροποιηθεί από το κείμενο της επιτροπής, και μας παρέπεμψε σε σχετικό δικό του κείμενο. Την ίδια μέρα αργότερα (τυχαία;;;)  εκδόθηκε κοινό σχετικό κείμενο και των δύο αιρετών (σ.Μπράτη & σ.Παληγιάννη) με το οποίο προχωρούν σε διόρθωση του πλαισίου μεταθέσεων στα μειονοτικά όπου δεν υπάρχουν πλέον οι επίμαχες φράσεις

δ. Εξοικείωση του εκπαιδευτικού με άλλους πολιτισμούς ή και με θρησκευτικές πρακτικές των διδασκομένων (μονάδες μέχρι 3)

ε. Καταλληλότητα του εκπαιδευτικού για προσφορά εκπαιδευτικού έργου στα σχολεία μειονοτικής εκπαίδευσης (μονάδες μέχρι 3)

ενώ υπάρχει αναφορά πως περιλήφθηκαν στο αρχικό κείμενο που δόθηκε στη δημοσιότητα από λάθος! (το τελικό κείμενο της ομάδας εργασίας :http://www.doe.gr/11/mpen08.pdf

Ας δεχτούμε πως η αναφορά σε «καταλληλότητα» έγινε κατά λάθος… Δυστυχώς δεν υπάρχει καμιά άλλη διόρθωση:

Α) Η  συνέντευξη παραμένει στο κείμενο σαν κριτήριο μεταθέσεων σε ορισμένες κατηγορίες σχολείων αλλά και σαν μέθοδος διαπίστωσης «τυπικών ή άλλων ουσιαστικών προσόντων!» (όλως περιέργως αφαιρέθηκε μόνο από τα μειονοτικά – από εκεί δηλαδή που υπήρξε συνδικαλιστική ενόχληση!) Καμιά συγκεκριμένη διαφωνία δεν καταγράφεται στο κείμενο.  Δηλαδή οι αιρετοί της ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ, σ.Μπράτης και Παληγιάννης αντίστοιχα δεν εξέφρασαν διαφωνία στη συνέντευξη σαν κριτήριο μετάθεσης. Φυσικά σε σχετικό κείμενο του σ.Παληγιάννη:  (http://www.doe.gr/index.php?categoryid=31&p2_articleid=7938)

γράφεται σχετικά πως: «Στις μεταθέσεις για τα Πειραματικά, Διαπολιτισμικά, ΣΜΕΑΕ, ΚΕΔΔΥ και Μειονοτικά σχολεία είναι ανεφάρμοστη η πρόταση για συνέντευξη με στόχο τη διαπίστωση των προσόντων που προκύπτουν από το βιογραφικό. Επομένως δεν πρέπει να ληφθεί υπόψη.»

Αυτό όμως δεν είναι διαφωνία με την ύπαρξη συνέντευξης παρά μόνο ένσταση για την δυνατότητα εφαρμογής της. Για αυτό άλλωστε και δεν καταγράφηκε ούτε στο νέο κείμενο! Όσα γράψαμε για το ρόλο της συνέντευξης στην προηγούμενή μας ανακοίνωση συνεπώς ισχύουν. Να μην ανησυχεί η επιτροπή «σοφών» των μεταθέσεων. Το εκπαιδευτικό κίνημα θα ανατρέψει κάθε προσπάθεια για εισαγωγή συνέντευξης στις μεταθέσεις.

Β) Καμιά διόρθωση δεν έγινε ούτε καμιά διαφωνία καταγράφηκε σχετικά με τα 400ώρα σεμινάρια στην ειδική αγωγή, αλλά ούτε και σε άλλα σημεία όπου ο εκπαιδευτικός καλείται να παρουσιάζει πλούσια βιογραφικά (πάντα με δικό του κόστος τώρα που οι εκπαιδευτικές άδειες έχουν κοπεί και η μετεκπαίδευση έχει καταργηθεί) προκειμένου να πάρει μετάθεση.

Γ) «Οι αιρετοί του ΚΥΣΠΕ είναι οι εκπρόσωποι του κλάδου στην ομάδα εργασίας (έχουν οριστεί με απόφαση του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.) και σε κάθε περίπτωση , μεταφέρουν τις θέσεις και τις προτάσεις τις Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας»  γράφουν στο κείμενο τους οι δύο αιρετοί του ΚΥΣΠΕ.

Δυστυχώς έτσι είναι… Στη ΔΟΕ η υποταγμένη πλειοψηφία ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ έχει μετατραπεί σε αρωγό του Υπουργείου Παιδείας, σε υποστηρικτή της αξιολόγησης-χειραγώγησης, δεν υπερασπίζει και δεν εκπροσωπεί τα συμφέροντα των εκπαιδευτικών, των μαθητών και της εργαζόμενης πλειοψηφίας.

Ανεξαρτητη  Ριζοσπαστικη  Παρεμβαση

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s