Να το σκοτώσεις το ρημάδι το σπίτι σου

Είμαι 39. Δουλεύω από τα 24. Μέχρι πριν δύο χρόνια πλήρωνα τις εισφορές, τα ΦΠΑ, τους φόρους μου. Μένω σε σπίτι 104 τ.μ. Το μισό μου το έδωσε ο πατέρας γονική παροχή το ’02. Το υπόλοιπο το πήρα με δάνειο. Καλομαθημένη πριγκιπέσα.   

Το ’08 χώρισα μετά από 15 χρόνια. Όταν έφυγε από το σπίτι, το παιδί, τεσσάρων τότε, δεν το κατάλαβε. Ο χωρισμός ήταν ό,τι πιο δύσκολο έχω ζήσει. Τον αγαπούσα. Ήταν ο καλύτερός μου φίλος. Ζω από τη διατροφή που συμφωνήσαμε να δίνει. Πολλά. Δεν φτάνουν. Πήγα στην τράπεζα, ζήτησα να μειωθεί η δόση. Έχω στείλει το βιογραφικό μου σε 90 γραφεία. Αξιόλογο το βιογραφικό, θα σας έχουμε υπόψιν μπλα μπλα…

Το σπίτι αποτελεί τεκμήριο, δεν μετράει η πρώτη κατοικία, η εφορία ζητάει 3.000. Σήμα, ΦΠΑ, χαράτσι σε δόσεις. Χρωστάω 500 στα κοινόχρηστα λόγω πετρελαίου. Είμαι καλομαθημένη.

Η ζωή λέει: Ήθελες να χωρίσεις; Ήθελες ανεξαρτησία και να διαλύσεις το σπίτι σου; Εσύ φταις για όλα! Εσύ που το παιδί σου μεγαλώνει χωρίς πατέρα. Εσύ που δεν βρίσκεις δουλειά. Δεν είσαι αρκετά καλή. Είσαι μόνη σου 4 χρόνια; Είσαι ανίκανη να κάνεις σχέση. Γι’  αυτό απέτυχε ο γάμος σου.

Μεγαλώνεις μόνη σου το παιδί; Κι άλλες μεγαλώνουν μόνες τους παιδιά, δεν είσαι η πρώτη ούτε η τελευταία. Να πουλήσεις το σπίτι σου κυρά μου. Τι τα θες τα 124 τ.μ.;  Δεν βρίσκεις αγοραστή; Να το σκοτώσεις το ρημάδι. Τι όνειρα και μαλακίες μου κοπανάς; Δεν είναι καιρός για όνειρα τώρα. Τώρα σκάσε και δέξου τις συνέπειες των πράξεών σου. (Ελένη Μ., Παγκράτι)

Σχολιάστε

