Από τη δωρεάν παιδεία στη δωρεάν εργασία
προτείνει την εθελοντική εργασία εκπαιδευτικών στα σχολεία με μοναδική “αμοιβή” τη μοριοδότηση σε κάποιον διαγωνισμό για μόνιμο διορισμό.

Με το πιο χυδαίο πολιτικά τρόπο, η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας προσπαθεί να εκμεταλλευτεί την ανεργία χιλιάδων νέων επιστημόνων για να διευρύνει το πλέγμα της εργασιακής ομηρίας και εκμετάλλευσης. Θεωρεί ότι το δημόσιο σχολείο μπορεί να λειτουργεί με όρους εθελοντισμού και φιλανθρωπίας. Στην πραγματικότητα παραδέχεται ότι εθελοντική τελικά είναι μόνο η συμβολή του κράτους στο δημόσιο σχολείο, ένα σχολείο που αφήνεται στη τύχη του χωρίς δασκάλους και ανεπαρκή δημόσια χρηματοδότηση, ως βασική προϋπόθεση για τη λειτουργία του με ιδωτικοοικονομικούς αγοραίους όρους. Οραματίζεται ένα σχολείο που θα λειτουργεί με όρους ιδιωτικών εταιρειών στην εστίαση, της εκμετάλλευσης και του λειτουργικού αναλφαβητισμού.
Την ίδια ώρα που δεν υπάρχουν διαθέσιμα κεφάλαια για τη στελέχωση των σχολείων, πολλά εκατομμύρια δαπανώνται στις διάφορες επιτροπές για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και ποικίλες ομάδες του πανεπιστημιακού κατεστημένου και των ιδιωτικών εταιρειών που ειδικεύονται στο management και τη “διοίκηση των σχολικών μονάδων” ενισχύουν το εισόδημά τους εις βάρος του δημόσιου σχολείου.
Αλήθεια πόσοι διορισμοί θα είχαν γίνει στο δημόσιο σχολείο, αν τα κεφάλαια για την αξιολόγηση δίνονταν στη στελέχωση των σχολικών μονάδων με εκπαιδευτικό προσωπικό;
Στις “νέες” επιλογές του ο υπουργός Παιδείας θα μας βρει όλους, διορισμένους κι αδιόριστους εκπαιδευτικούς, απέναντι του. Τα τεράστια κενά και τις ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό τα δημιούργησαν οι μνημονιακές αντιλαϊκές πολιτικές των κυβερνήσεων-Ε.Ε.-ΔΝΤ που και ο ίδιος στήριξε, υπηρέτησε και υπηρετεί και μόνο η ανατροπή αυτών των πολιτικών θα δώσει απάντηση στο πρόβλημα.
Διεκδικούμε :
- Μαζικούς διορισμούς εκπαιδευτικών με βάση την προϋπηρεσία και το χρόνο απόκτησης του πτυχίου
- Αυξήσεις στους μισθούς όλων των εργαζομένων
- Αύξηση των δαπανών για την παιδεία .
Σχολιάστε